söndag 20 april 2014

Washitejp

Har av flera hört talas om denna washitejp, så jag var tvungen att testa själv. Washitejp är ungefär som maskeringstejp med olika mönster kan man säga. Den är smidig att jobba med och går att ta bort från olika ytor inklusive papper utan att förstöra underlaget (i alla fall de som är bra).

Jag köpte två paket på Ica Maxi för att testa och valde att göra ett par tags och också testa tipset jag fått att dekorera värmeljus med tejpen. Jag måste säga att jag fastnade för denna tejp på en gång och visst piffar den upp de trista värmeljusen? :-)

Kommer absolut att bli mer washitejp i mitt pyssel framöver! :-)

Tags att till exempel sätta på paket eller i blombuketter.

Baksidan av tagsen.

Washitejp piffar upp tråkiga värmeljus. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar